פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חצי שנה עד שנה, בני זרק את הפלאפון לאמבטיה, ניגשתי לסניף תלפיות בירושלים, אמרתי מה הבעיה, שילמתי דמי השתתפות עצמית החליפו לי מכשיר נייד ( ממוטורולה לנוקיה )וקיבלתי שירות מצויין. כתבתי פידבק חיובי על האנשים שטיפלו בי. לפני חודשיים הנייד הפסיק לעבוד, ניגשתי לסניף וקיבלתי מכשיר מחודש. לפני שבוע שוב הנוקיה הפסיק לעבוד. ניגשתי לסניף, אחרי שלוש שעות של המתנה, אמרו לי שיש במכשיר חלודה, הוא מושבת ועלי לשלם דמי השתתפות עצמית בסך 460 ש"ח( אני משלם כל חודש " שירות תיקונים ואחריות מקיפה"35.97 ש"ח )על- מנת לקבל מכשיר מחודש. כעסתי אז נציג הסניף "בא לקראתי " ואמר שהוא מוכן שאשדרג את המכשיר שלי ( כלומר התחייבות נוספת לשלוש שנים ). אז איזה מיןן ביטוח זה? ולמה אני צריך לשלם על מכשיר מחודש שכנראה לא היה תקין אם התקלקל כל- כך מהר? הנייד שלי הוא עסקי,ולמזלי יכולתי להשתמש בנייד של אישתי, אחרת זו הייתה מכה כואבת לעסק שלא יכול לענות לאנשים המתקשרים אליו.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי - אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר קשר עם מר בונן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה