פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה 25004 - בדבר בקשה להחלפת כרטיס אשראי לתשלום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בהמשך לטיפול הארוך בנושא שינוי כרטיס אשראי לחיוב, כאשר שוחחתי לפני יומיים עם טל מפניות ציבור היה נראה שהנושא יסגר סופית וסלקום תתגבר על הבלבול והסחבת ותצליח לבצע העברת התשלומים מכרטיס לכרטיס ללא נזקים נוספים עבורי,
א ך !!!
להפתעתי, היום בשיחה תמימה שביצעתי ל 444* התברר לי שחוייבתי ללא ידיעתי על דמי טיפול להעברת כרטיס אשראי בחשבונית הקרובה שתישלח אלי- דהיינו חיוב שירד לי מחר מכרטיס האשראי.
בוזבזו לי זמן (הבקשה היתה ב - 15.10.07 וטופלה באמת רק ב - 29.10.07 - שבועיים שלמים!!!!) וכסף (כמה שיחות טלפון לחברות כרטיסי האשראי וסלקום) שלא לדבר על עוגמת הנפש ואי הנעימות שנגרמו לי.
אני פונה אל טל מפניות הציבור ודורשת לבטל מיידית את החיוב.
אציין שפניתי היום כבר פעמיים לנציגי השירות אך לא נענייתי בתשובה מספקת
נחזור אליך לא מספיק לי כרגע ולא היו מוכנים להפנות את בקשתי לטל - למרות שטל הבטיחה שאפשר.
מצפה לטיפול מהיר.
חבל, יש לי את הטלפון מהשבוע הראשון של החודש וממש לא מצליחה להנות ממנו.
חיוב נוסף ללא ידיעתי, פגיעה וזלזול בלקוח סוג הנזק :
לבטל מיידית את החיוב ולפצות על עגמת הנפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מאירוביץ בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה