פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה לפניה< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני פסח גיא מנוי בחברת סלקום מזה 11 שנה
ביום שיש האחרון נתלתי בחשבונית הסלקום שלי ולתדהמתי נוכחתי לראות כי היני משלם 46 שקלים עבור שירות תיקונים ושתעריף דקת השיחה שלי עלה ללא ידיעתי!!!
בפניתי הערב בשעה 17:20 לחברה נתקלתי בנציגה אמפטית וחסרת הבנה שבמקום לנסות ולהבין את פניתי ניסתה להתנער ונתנה לי תשובות לא מספקות, כשביקשתי לדבר עם מנהל או עם שימור לקוחות ענתה לי שאי אפשר!!
רק לאחר שהתחלתי להעלות את הטונים נזכרה הנציגה הנחמדה שיש לה מסלול ממש אטרקטיבי שמתאים לי, שוב ביקשתי מנהל ושוב נעניתי בסירוב!! שוב לאחר כמה צעקות הובטח לי שתוך מקסימום שעה מנהל חוזר אליי....
לאחר שעה וחצי חוזרת אליי נציגה וטוענת שהמנהל עסוק ו"אין מה לעשות"ף שוב הטונים עלו ושוב אני מוצא את עצמי מתווכח עם עוד נציג, לאחר שעה נוספת חזרה אליי מנהלת חביבה שסוף סוב ניסתה להבין אותי, לאחר שיחת שימור ארוכה הגענו להסכם לגבי מסלול+ עלות מכשיר, מה שהתברר לי כלא נכון מכיוון שלא הסבירה כי עליי להתחייב לחבילת דור 3!!!
לסיכום מצאתי את עצמי מבזבז 4 שעות ארוכות בטלפון עם סלקום וללא פיתרון!!!!
גיא פסח, עוד לקוח מאוכזב,

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פסח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה