פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הלקוח בסכום שלא נאמר לו נושא התלונה:
טרנוס אושרית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 25.10.07 שדרגנו את המכשיר לנוקיה 6070 אחרי שהגענו הבייתה גילינו שאי אפשר להחליף כרטיס זיכרון בפלאפון זה וזה גם לא נודע לנו הנציג לא נתן לנו את כל הפרטים חזרנו לסלקום בחוצות המפרץ ביום ראשון ואחרי שנציד אחר טיפל בנו הוא אמר שאי אפשר להחליף את המכשיר אז פנינו לאחראית שלהם והיא נתנה לנו אישור להחליף.
היום נכנסתי לחשבון בנק באינטרנט ואני רואה שחייבו אותי חוץ מהעלות של המכשיר בעוד 108 שקל שאת זה הנציג גם לא אמר לנו.. השירות שאתם נותנים שואף ל 0 אם היה לי אפשרות עכשיו הייתי עוברת חברה אני מבקשת שתטפלו בזה ותזכו אותי ב 108 שקל האלה שאתם לוקחים מאיתנו בלי ליידע את הלקוח.
כספי סוג הנזק :
החזרת ה 108 שקל ללקוח. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת טרנוס בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אירה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה