פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון התנתקות מקו סלקום נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי גבי . בסוף אפריל 2007 עברנו לגור באוסטרליה ומאז לא ביקרנו בארץ. בראשית אוקטובר גילינו לפתע חיוב גבוה בכרטיס האשראי מחברת סלקום. מכיוון שגם ככה הטלפון סגור ואין לנו בו כל שימוש מזה כמה חודשים, החלטנו לנתק את הקו. הנה השתלשלות האירועים:

• שיחה ראשונה בראשית אוקטובר – שיחה ארוכה ויקרה במיוחד (קרוב לשעה על חשבוננו), למוקד שירות הלקוחות, הובילה למסקנה כי חויבנו על כשתי דקות שיחה בתעריף של יותר מ-60 ש"ח לדקה (!!!) על משיכת הודעות קוליות שהיו במשיבון כמה חודשים קודם לכן. מכיוון שאין לנו כל שימוש בטלפון היות ואנחנו גרים באוסטרליה, ביקשנו להתנתק מהשירות בסלקום ובאותה הזדמנות ביקשנו לבטל את כל החיובים הקבועים (משיבון, שיחה ממתינה, ביטוחים וכו'). כפי שאפרט בהמשך, אפילו בקשה צנועה זו לא בוצעה. ככלל הבקשה לניתוק התקבלה בבוז. לא הסכימו לנתק אותנו דרך פקס או דרך הטלפון והציעו לנו לשלוח את הטלפון בחבילה לארץ(!) יחד עם טופס ייפוי כוח (!!) ושקרוב משפחה או חבר יגיע למרכז שירות להתנתק(!!!) אז ביקשנו אחראי. הבטיחו לנו שיחזור אלינו האחראי תוך כשעה. הוא לא התקשר.
• ב- 8/10 התקשרנו שוב וביקשנו אחראי.אחרי שיחה מתישה ומייגעת עם נציגה בשם אשרת, היא הסכימה שאחראי יחזור אלינו. הפעם הוא חזר.
• זה היה אחראי בשם נאצר שחזר אלינו לסלקום הישראלי. ביקשנו שיתקשרו אלינו לטלפון האוסטרלי אבל הוא לא היה מוכן. שאלנו אותו לפחות 3 פעמים והוא הבטיח ונשבע לנו כי השיחה הזו היא חינם לחלוטין על חשבון סלקום ולמרות שאנו אמורים לשלם על שיחות נכנסות בד"כ, לסלקום יש דרך לעשות את השיחה הזו בחינם. שאלנו אותו אפילו אם יש לסלקום דרך שהמפעיל המקומי יהיה בחינם והוא חזר והבטיח שהשיחה ללא כל עלות מצידנו. עכשיו גילינו שחייבו אותנו על השיחה הזו כ-28 ש"ח. באותה השיחה הסכים נאצר, אחרי שנשלח פקס לניתוק. הוא שלח לנו באימייל טופס ואנחנו מילאנו אותו, סרקנו ושלחנו לקרוב משפחה בארץ ששלח את הפקס. חשוב לציין שאותו קרוב משפחה שולח לפחות 5-10 פקסים ביום ואיש לא התלונן מעולם.
• אחרי כמה ימים קיבלנו מייל שהפקס הגיע מטושטש, למחרת הפקס נשלח שוב ,התקשרנו לברר מדוע הקו עדיין לא נותק. נאמר לנו שהפקס לא הגיע .
• למרות שהבטיחו לנו שיודיעו לנו בכל מקרה אם הפקס מגיע ברור או לא, כמובן זה לא נעשה ואנחנו נאלצנו להתקשר ולבדוק. ב-16/10 התקשרנו שוב לברר למה הקו עדיין לא נותק. ונאמר לנו שהפקס שוב הגיע לא ברור. דיברנו עם נציגה בשם שירן ואחרי בירורים ארוכים ומתישים היא קיבלה אישור מאחראי שנשלח את בקשת הניתוק באימייל. היא נתנה לנו את האימייל האישי שלה ונשבעה לנו בכל היקר לה שהיא תטפל בנו באופן אישי ותעביר את האימייל למחלקת הניתוקים ברגע שהוא יגיע. היא הבטיחה שהיא תעקוב אחרי הסיפור עד הניתוק המיוחל. לא שמענו ממנה שוב והקו נשאר מחובר.
• ב-17/10 דיברנו עם תומס מהמחלקה הטכנית שהעביר אותנו לחן משירות הלקוחות ושוב ביקשנו פתרונות. קיבלנו עוד כמה הבטחות, אך עדיין ללא כל פתרון...
• ב-29/10 התקשרנו שוב כדי לברר למה לעזאזל הקו עדיין מחובר. דיברנו עם נציגה בשם מירב שבאמת הייתה אדיבה ונחמדה במיוחד. אחרי ששוב סיפרנו לה את כל הסיפור שלנו היא נתנה לנו את האימייל האישי שלה וחיכתה איתנו על הקו כדי לוודא שהאימייל אכן הגיע. היא אישרה לנו שהאימייל תקין, כל הפרטים מלאים ושהיא באופן אישי תעביר אותו למחלקת הניתוקים. גם ממנה לא שמענו שוב, והקו עדיין מחובר.
• ב-31/10 דיברנו עם נציג בשם בן. שוב הסברנו את כל הסיפור. שוב עשינו שיחה ארוכה. שוב הבטיחו לנו שיטפלו בעניין. שוב לא קרה כלום.
• ב- 1/11 דיברנו עם בחורה בשם יוליה. שוב סיפרנו את הסיפור כולו ושוב ביזבזנו זמן יקר. אז גם גילנו את החיוב של ה-28 ש"ח על השיחה עם נאצר האחראי אבל לא יכלו לתת לנו פרטים נוספים וביקשו שנתקשר למחלקה הטכנית כי היא לא יכלה להעביר אותנו לשם.
במחלקה הטכנית, שוב הסברנו את כל הסיפור וסיפרו על הבטחותיו של נאצר. דיברנו עם נציגה בשם עינת ובסופו של דבר היא אישרה שאכן חייבו אותנו "בטעות" והבטיחה שתזכה אותנו על אותה שיחה. אז גם גילנו שיש לנו חיוב קבוע של 36 ש"ח למרות שכאמור שביקשנו במיוחד שיבטלו לנו את כל החיובים הקבועים עד הניתוק.
ביקשנו לברר על מה החיוב של 36 ש"ח ומדוע הקו שלנו עדיין מחובר אחרי כל כך הרבה ייסורים. "אההה..." אמרו לנו, "בשביל זה נעביר אתכם למחלקת שירות לקוחות".
• במוקד שירות הלקוחות הגענו לבחור בשם איוּבּ. שוב סיפרנו את הסיפור באריכות. המקסימום שהצלחנו לקבל זה שהוא הציע ששוב נשלח את הפקס או את האימייל לניתוק...

עד מתי כל זה ימשך???? מתי כבר ינתקו אותנו??? כמה כסף וכמה זמן נשקיע בחברה הנוראית הזו שמענה ומתעללת בלקוחותיה? איזה פיצוי נקבל על הזמן היקר שבזבזנו, שיחות הטלפון מחו"ל ועוגמת הנפש שנגרמה לנו?



כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
קיבלתי את פנייתה של גב' גבריאלה כרמל, מאחר ושוהה בחול נשלחה תשובתנו ללקוחה במייל.
בברכה,
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה