פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם הפלאפון מתאריך 25.10.07 באותו יום ששידרגתי את המכשיר נושא התלונה:
טרנוס אושרית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.10.07 ביום חמישי הלכתי למרכז השירות סלקום בחוצות המפרץ כדי לשדרג את המכשיר. שידרגתי לנוקיה 6070 שהגענו הבייתה גיליתי שאי אפשר להחליף כרטיס זיכרון ואת זה הנציג שירות לא הסביר לנו ניגשנו ב 28.10.07 שוב לסלקום חוצות המפרץ אחרי פנייה למנהלת אושר לי להחליף את המכשיר אבל מה שכן הנציג שירות לא אמר לי שיחייבו אותי בעוד 108 שקל.
ואחרי שהחלפתי מכשיר (לנוקיה 6085) גיליתי שהמצלמה לא טובה בכלל והאיכות על הפנים.
אני מעוניינת להחזיר את המכשיר בלי שום הטבות וכל מיני דברים שתציעו לי בקיצור אני רוצה לבטל את העסקה ולעזוב את סלקום כי בזמן האחרון אתם מאכזבים אותנו הרבה והשירות על הפנים זה לא מה שהיה פעם. ואם לא תבטלו את העסקה אני אפנה הלאה וזו תהייה בעיה שלכם לא שלנו.
אני לא מתכוונת לבוא אליכם למרכז שירות שוב אני מעוניינת רק בביטול עסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה בלי להתחייב על שום דבר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת טרנוס בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אירה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה