פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום לא טיפלו כלל לשביעות רצוני, נהפוכו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי על חיוב חבילת גלישה עבור 3vx שנגנב ואי רצון סלקום לבטל החיוב או לשדרג המכשיר. תשובת הנציג היתה לרכוש מכשיר מחודש במחיר 700 ש"ח פלוס התחייבות לביטוח לשנה שזה יוצא ביחד 1100 .ולא רק שאני לא מרוצה אני קונה לילד בשבוע הבא מכשיר באורנג יותר מתקדם במחיר הרבה פחות מהצעת סלקום. ולא רק זאת שאני מחכה בקוצר רוח לגמור התשלומים של כל ה4 מכשרי סלקום שיש לנו ולעבור עם המספרים שלנו לאורנג ונקוה שכל מאוכזבי סלקום יעשו זאת .ובהקשר לתנאי באתר זה לפרסם עובדות אמת .מה בקשר לחברת סלקום שכותבת נוסח קבוע בתגובה לתלונה ,"הלקוח טופל לשביעות רצונו" ואני בטוח שכמו שכתבו לתלונתי שאני שבע רצון וכמובן שאני לא, כך הם כותבים לכל המתלוננים כאן באתר בין אם זה נכון או לא נכון. לתשומת לב מנהלי אתר תלונה.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דן אשכנזי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי- אחראי פניות הציבור

לשימושכם/ן החל מהיום

תודה
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה