פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייקור מחירי שיחות במסלול משפחה נושא התלונה:
פרוז ברוך/שרה שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 5 מכשירי טלפון סלולרי של חברת סלקום
כולם היו במסלול משפחה במחיר 9 א"ג לדקה במשפחה לאחרונה החליטה חברת סלקום להעלות את מחירי השיחה במשפחה בכ 66.66 אחוזים למחיר של 15 א"ג לדקה מחיר מופרז והתייקרות מוגזמת לכל הדעות .
כשפניתי אליהם הטענה שלהם היא שסלקום רשאית להעלות את המחיר מתי שתירצה והמחיר עלה לכולם אך אמרו לי נפצה אותך בשעתיים של זמן אויר לטל" אחד אך לא ידעו לתת לי תשובה מדוע התייקרות של 66.66 אחוזים.
בשום מקום בעולם לא מעלים מחיר ב66.66 אחוז התייקרות היא הגיונית בתחום המדד +- אבל לא אינפלציה של ארגנטנה .............
מבקש לחייבם לזכות אותי ואת כל הלקוחות שהמחיר עבורם עלה באחוזים כה גדולים למרות שהמדובר הוא בשקלים בודדים לחודש העניין הוא עקרוני גם ונותן קרדיט לכל החברות לעשות כרצונם
כספי סוג הנזק :
מבקש לחייבם לזכות אותי ואת כל הלקוחות שהמחיר עבורם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר פרוז ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר פרוז.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה