פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן אישור להצטרפות לחברה נושא התלונה:
ברכה לילך שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי לילך קאופמן לפני כחודשיים החלטתי להצטרף לחברת סלקום . עברתי כ- 4 נציגי מכירות ו- 2 נציגי שירות לקוחות בנוסף ביקור במרכז שירות במתחם חוצות המפרץ. כל בקשתי הייתה להצטרף לחברה כלקוחה חדשה דרך שירות של הוראת קבע בבנק ולא דרך כרטיס אשראי לבסוף הפנו אותי למחלקת פניות הציבור שאמורה לחזור ללקוח לאחר 3 ימים , מיותר לציין שעבר כבר שבוע מיום ששלחתי עבור מיחלקת פניות הציבור את בקשתי. אשמח אם תענו לעזרתי. חשוב לציין כי אנוכי סטודנטית ואין באפשרותי להצטרף לחברה עם כרטיס אשראי כפי שנהוג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הצטרפות לחברה דרך הוראת קבע פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' קאופמן ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה