פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שיחות לא הוגן בהגעה לתא קולי. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ללא כתובת כתובת:
תיאור הבעיה:
במידה ומחייגים למספר שלא זמין מכל מיני סיבות שהם - המנוי באיזור שבו אין קליטה, המכשיר כבוי, המנוי מחליט לא לקבל את השיחה וכדומה, מחובר המתקשר ישירות לתא קולי. למחייג אין אפשרות להחליט האם להתחבר לתא הקולי או לא והוא מחוייב מיידית. זה לא הוגן שכן אדם מנסה להגיע למנוי מסיים וצריכה להיונתן לאו האפשרות לבחור לא להשלים את השיחה במידה והאדם לא זמין.
כספי סוג הנזק :
יש לאפשר למחייג לנתק לפני ההגעה ל "ביפ" ורק לאחר ה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יועד סנפיר בקשר למשיבון הסלולרי ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה