פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת שירות חדש בתשלום ללא אישור הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים (ספטמבר 2005) קיבלתי הודעת SMS על שזכיתי בחודשיים חינם של שרותי טיפקום (עידכוני חדשות ב SMS). אינני זקוק לשרות זה אך מאחר שלא נדרשתי לשלם עליו לא היה אכפת לי לקבלו.
היום, לאחר כחודשיים קיבלתי הודעת SMS נוספת על כך שההטבה נגמרה ומחודש הבא אני יחוייב בתשלום על השירות.
כמובן שהאופציה לבטל את השירות קיימת (וחברת סלקום בונה על לקוחות שלא ישימו לב לחיוב מכיוון שהם התרגלו לקבל את השירות בחינם בחודשיים הראשונים), אבל מדוע אני בתור לקוח צריך לקבל שירות חדש בתשלום מבלי שאישרתי את קבלתו אפילו לא בעל-פה. תארו לכם שהייתי מגיע אליכם לבית בבוקר, שם לכם עיתון על שטיח הכניסה, לוקח לכם כסף מהארנק ומשאיר לכם פתק על המקרר שאם אתם רוצים את אתם יכולים לחפש אותי בכדי להחזיר לי את העיתון ואז אני יחזיר לכם את הכסף.
זה שיש לסלקום את מספר כרטיס האשראי שלי עדיין לא נותן להם את הלגיטימציה למכור לי דברים ללא אישורי.
הטרדה סוג הנזק :
לא למכור שירותים ללקוח ללא אישורו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טל סולימן בקשר לשירות הודעות טקסט וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה