פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום לא עמודת בתוכנית היעדים כפי שהובטח עד 2006 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו בעלי 3 מכשירי סלקום, נאמנים לחברה עוד מחיתוליה. בדצמבר 2001 הצטרפנו כלקוחות עסקיים כאשר בדצמבר 2003 החלטנו לשדרג את המכשירים ובקשנו להקפיד על 2 דברים:
1) שתוכנית היעדים שהיינו בה לא תשתנה.
2) שתוכנית היעדים תסתיים בתום ההתחייבות שלנו לחברה, דהיינו בעוד 36 חודשים.
נאמר לנו ע"י נציג המכירה ונציג הלקוחות הטלפוני כי התוכנית לא תשתנה עד סוף ההתחייבות, שמחים וטובי לב שידרגנו 2 מתוך 3 המכשירים שברשותנו.
בדצמבר 2004 התקשרנו ובררנו שוב את תוקף התוכנית/שירות נאמר לנו ע"י 2 נציגים בשתי שיחות שונות- כי שירות היעדים הנו עד 2006, בשני המכשירים ששודרגו וכי רק המכשיר הבודד שלא שודרג תוכנית היעדים מסתיימת בינואר 2005.
ואז בינואר 2005 גילינו להפתעתנו, בלי שום הודעה מוקדמת, מעיון בדפי הפירוט של שלושת המכשירים כי חויבנו עבור היעדים שהיו אמורים להיות בחינם, ואז כשצלצלנו לברר נאמר לנו כי אכן יש טעות ומיד יפתחו לנו את היעדים וכי נזוכה בשני המכשירים, פה התחיל סיפור טראגי של חברה מכובדת ולקוח קטן ואומלל, סבב טרטורים שפרסונה כגון גדעון רייכר היה מיטיב להציג זאת.
אני לא אלאה את הקורא בסיפור הזיכוי/ חיוב/ שיחות נציגים/ שיחות אחראים/ נפתחו יעדים/ לא נפתחו יעדים ואגיע לשורה תחתונה-
אנחנו החלטנו לשדרג את המכשירים אך ורק על סמך זה שהובטח לנו כי תוכנית היעדים עד 2006, לא היינו משדרגים ומתוך כך מתחייבים ל-36 חודשים נוספים, 11 חודשים לפני סיום התוכנית, לו היינו יודעים כי תוכנית היעדים תסתיים קודם. מה עוד שנאמר לנו ע"י מספר עובדים ובנקודות זמן שונות- והכל מתועד במערכת המידע של החברה (ע"י נציג השיווק ב 2003, נציג שירות ב 2003 ועוד 2 נציגי שירות שונים ב 12/04 ובחודש 01/05) כי השירות מסתיים ב 2006.
הרי אם אפשר להחזיק לקוח ל- 36 חודשים נוספים, מדוע לספר לו את כל האמת, האם אפשר לשמר לקוח בעל כורחו?, כיצד 2006 המובטח הופך להיות 2004 המציאותי?
כיום אנו עומדים כלקוחות פשוטים חסרי אונים מול חברת ענק שאינה מוכנה לעמוד מאחורי הטעויות של עובדיה או חוסר גילוי נאות והלקוח צריך לשלם.
אודה לחברת סלקום ההאם לכם היא תשיב כי לי היא לא משיבה לצערי הרב .

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערנו, מר צחר ציין בפנייתו מספר סלקום שגוי.
לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת
בברכה,
סלקום ישראל בע"מ
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה