פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום גובה סתאם כסף ממני נושא התלונה:
יאבנו יבגני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏22 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2001 רכשתי מכשיר במבצע של 10 ש"ח לחודש למשך 3 שנים ללא דמי מנוי. הקו היה פעיל כשנתיים וחצי , ואינו פעיל מזה מספר חודשים, ולא קיים אף מכשיר טלפון למספר זה..
הופתעתי לקבל החודש חשבון חודשי ובו חיוב בסכום של 21.73 ש"ח
החיוב עבור : שיחת ועידה 6.5 ש"ח שיחה מזוהה 9.8 ש"ח + תוספת מע"מ + עמלה לכרטיס האשראי
פניתי לנציג שרות של סלקום, הוסבר לי בחוזה שחתמתי באפריל 2001 התחיבתי ל 10 ש"ח שכוללים את השרותים הנ"ל במחיר מבצע, ולאחר 3 שנים המבצע מסתיים ולכן החיוב הנ"ל.
אין בידי את החוזה המקורי , אולם זכור לי שההתחיבות שלי היתה ל 3 שנים בלבד של 10 ש"ח סה"כ 360 ש"ח ( לפחות כך הוצג בפרסומות למבצע), לא דובר על תשלום לכל החיים של x שקלים.
פניתי לנציג שרות של סלקום לאחר שיחה הוא הסכים לזכות אותי עבור חודש בלבד, לאחר שאימתי לפנות לתקשורת הובטח לי שאזוכה עבור כל התקופה.
לשאלתי מדוע חברת סלקום לא שולחת לי מכתב ובו מודיעה שהחל מתאריך x תם המבצע, והחל מתאריך זה תגבה y שקלים נאמר לי ואני מצטט: " יש בעיה טכנית להפיק מכתב כזה" האמנם?
לסיכום , הבעיה הכספית הפרטית שלי נפתרה וזוכיתי עבור גבית היתר. אולם אבקשכם לפנות להנהלת סלקום , לקבל את תגובתם, ניהול צרכני הוגן מחייב לדעתי להודיע ללקוח על שינוי בגביה, והדבר צורם במיוחד במקרה כמו שלי שמדובר בקו שלמעשה אינו קיים, וגובים כסף עבור כלום.

פתרון נדרש:

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערנו, מר ברהום ציין בפנייתו מספר סלקום שגוי.
לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת
בברכה,
סלקום ישראל בע"מ
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה