פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נשלחה אלי הודעה על זכותי לקבל ספר במתנה. כאשר הגעתי לחנות הספרים התברר שאין במלאי. הלכתי לעוד מספר חנויות באותה רשת ובכולם - אותה תשובה. מסתבר שהמבצע הופסק.
לי נגרם בזבוז זמן של ממש ועוגמת נפש. פניתי באתר סלקום עם תלונה זו. המערכת האוטומטית הבטיחה לי תשובה תוך 48 שעות, אך בפועל לא קיבלתי תשובה עד היום - כחודש לאחר הגשתה.
+ עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי שווה ערך ויותר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר הלמן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר הלמן.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה