פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת "סלקום" מתעלמת מלקוחתיה ופניותהם בתשובת לקוניות ומתחמקות נושא התלונה:
רוזן  אלון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מעיון באתר וכמישהו שקובל על חברת "סלקום"לצערי הרב חברת "סלקום" מתעלמת מלקוחתיה ופניותהם בתשובת לקוניות ומתחמקות מדוע
מעיון באתר יש כנגד חברת "סלקום" ישנם 60 תלנות ואני שואל האם מנכ"ל חברת סלקום מר פרטרבורג יודע על כך ??
אני מציע תשתפרו ומהר ותגיבו לעניין לבקשות לקוחתכם
ולא תשובה לקוניות כמו : אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו. עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם *****ונושא פנייתו/ה טופל באופן מלא. יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של *****. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, סלקום ישראל בע"מ.
זה לא תגובה רצינית כל וכלל אבקש כמו רבים באתר הזה להגיב להעניין ולא לתת את התשובה השבלונית והידוע הנ"ל תודה אחד שנפגע מבלקום
עלבון סוג הנזק :
אני מציע תשתפרו ומהר ותגיבו לעניין לבקשות לקוחתכם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
שלום רב, לצערנו, מר רוז ציין בפנייתו מספר סלקום שגוי לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בברכה, סלקום ישראל בע"מ תגובה:
ראה תגבוה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה