פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוב פניות ושוב הבטחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לבעיית הזיכוי שאינו מגיע לטלפון שמספרו 052-8989330, פניתי שוב לנציגי השרות של סלקום בטלפון - נעניתי תמיד באותן המילים: "אני מצטערת בשם סלקום אבל עכשיו שהגעת אלי תן לי בבקשה לסיים את הפרשה".. בשלוש שעות ערב, שוחחתי עם מספר נציגות שחזרו כולן על אותן המילים, חלקן ביקשו שעה או יותר כדי שיחזור אלי "מנהל מקצועי" ומעולם לא חזר אלי אחד שכזה ורק נמיגות שרות "חדשות" שהבטיחו והבטיחו אבל... כשביקשתי לדבר עם המנהל הבכיר במשמרת נאמר לי שהוא "אינו מדבר עם קהל".
לאחר שנציגה כלשהי הצליחה לשוחח עם "איתמר" אותו בחור מתחנת השרות בתלפיות שהיה אמור לחזור אלי טלפונית נאמר לי שהוא חולה (!!) והעניין סודר ולמחרת (יום חמישי ה 10 בנובמבר) הוא היה אמור לחזור אלי ולעדכן אותי על תום העניין.
מיותר לציין שלא שמעתי מחברת מסלקום ולו מילה אחת.

שאלתי - האם הלקוח, ברגע שהוא מפקי(ר)ד את מספר כרטיס האשראי שלו לחברה שכזו, מודע לתוצאות לפיהן למעשה, חוץ מלהעשק ולהיגזל בעוד החברה אפילו הודתה בטעות - אין לו הרבה מה לעשות אלא רק לפנות למחלקות תלונות שונות, להקליד על המקשים בטלפון שעות כדי להגיע לנציג שרות שלמעשה לא ישנה שום דבר?
כספי סוג הנזק :
תדגובה ומעשים לזיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יעל-פניות הציבור, סלקו שם ותפקיד:

אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר קטלן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר קטלן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה