פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר טלפון לפניות רק מספר סלולרי -מוקד טלפוני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בפניה למוקד השירות של סלקום חייבים להתקשר למספר סלולרי ואין אפשרות ליצור קשר במספר בזק רגיל .
הדבר גורם נזק במידה ואין אפשרות ליצור קשר דרך מכשיר סלקום,ההמתנה לנציג
שירות עורכת זמן רב שכמובן מחוייב בזמן אוויר יקר
מס הסלקום הוא של בני
כספי סוג הנזק :
מתן מספר בזק למתקשרים למוקד שירות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר אריה טסלר ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר אריה טסלר.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה