פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסלקום המציאות רחוקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.7.2003 רכשתי מכשיר סלקום בתוכנית עיסקית במודיעין, בחנות מורשת סלקום - 064-874743.הוחתמתי על חוזה התקשרות בידיעה שעלות חודשית תהיה בסך 240 ש"ח לחודש.המציאות רחוקה מזה.אני מחויבת לתכנית שלא מנוצלת לצרכים שלי ובעצם משלמת על שיחות שלא ביצעתי.המידע שקיבלתי בזמן הרכישה היה מוטעה ומטעה ומסיבות אלה לא מקצועי.באותו מעמד קניתי דיבורית שעד רגע זה לא קיבלתי אותה.כמה פעמים ביקשתי לשנות את חוזה ההתקשרות עם סלקום,הבטיחו לחזור ואומנם חזרו עם תשובות לא מספקות ואת הדיבורית לא קיבלתי עד היום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשנות לי את סוג ההתחברות עם סלקום והחזר כספי עבור פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' לבנסולד ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' לבנסולד.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.

תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה