פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה ואי צדק בלתי משווה מצד חב' סלקום נושא התלונה:
כהן לירן שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בחברתכם למעלה מ7 שנים לערך לקוח אמין אשר חשבונותיו גבוהים יחסית (500 - 900 ש"ח חודשי ) במגזר הפרטי , ללא כל בעיות תשלום .
ביום ב' האחרון בהיותי בביקור בסניף ב"ש עקב צורך תיקון המכשיר בעקבות נפילתו ועצם היותו ניזוק ( מסך בלתי שמיש, אך ניתן לדבר במכשיר) .
המכשיר הושאר לתיקון במעבדתכם למשך כשעתיים לערך .
בחזרתי לאסוף את המכשיר מתיקון נאמר לי בדלפק הקבלה כי המכשיר אינו בר תיקון מכיוון שנימצאה בו "קורוזייה" תשובה אשר ניתקבלה מסלקום בעבר לא פעם ולא פעמים , "וכי איני שוחה בבריכה עם המכשיר!!! או רוחץ אותו !!!!"
הודעתי לאיש השירות כי הבעייה היא שבר במסך בלבד, ואני דורש הסבר מהטכנאי, הטכנאי ניגש אלי עם גירסה שונה ואף הזוייה ומופרחת ובה מסביר כי חסרים חלקים במכשיר וחלקים אילו "החסרים" כביכול הוצאו כביכול ע"י גורם אנושי " איני יודע דבר טכני על הטלפון !!! ולא לדבר על לפרקו בכלל!!! "
ביקשתי לדבר האותו רגע עם אחראי המשמרת בסניף ונשלח אלי בחור בשם "אורי" אשר המשיך לטעון כי אני צריך לשלם השתתפות על "הקורוזייה"
אורי דיבר אלי בצורה אשר לא ניתקבלת על הדעת בשום אופן שהוא גרמו לי להרגיש לא נעים בהתלהמותם אליי, וכמובן שלהיות מותקף על ידי 3 אנשי הסניף בעת ובעונה אחת אל מול כל קהל לקוחות סלקום בסניף היה מחזה מביש כשלעצמו , וכל זאת לאחר גרסת הטכנאי השונה ,מגרסת עמדת הקבלה ???
אז מה באמת היה שם ??? איפה האמינות והמקצועיות ?? ושלא נדבר על הגישה
המחפירה והתוקפנית של נציגכם.
אני מבקש מכל מי שמטפל ,ובודק את נושא פנייות הציבור לחברה לבדוק את הנושא והמקרה בפרט לגופו בחומרה רבה .
לאחר המקרה שוקל אני ומשפחתי להחליף את חב' הסלולר שלנו, שאף אחד ממשפחתי לא ייצטרך במקרה ללכת לתקן את מכשירו בסניפכם ויתקל ביחס מביש כזה וע"פ כמה וכמה ......עוד לשלם עליו.
לתגובתכם וטפולכם המיידי אודה.

לירן כהן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר או תיקונו ללא תוספת תשלום + המשלוח לב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר כהן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר כהן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה