פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספר שלא קיבלתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סטימצקי חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, קיבלתי שובר לספר מסטימצקי ומשום מה נאמר שאין כלל ספרים ושאתם לא סיפקתם להם ספרים לחלק ללקוחות..
אז אני שואלת זה שרות? ממש בושה, מחכה בקוצר רוח לתום ההתחייבות שלי איתכם ע"מ לבטל כבר את המכשיר שרק גורם לי צרות צרורות גם ככה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגידו לי אתם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' חגית דוד ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' דוד.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה