פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: בקשה לביטול הסכם טל’ 8343871,8434872,8434874 נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות מסע פרסום שערכתם באמצעי התקשורת השונים ,בחודש ספטמבר 2004 ובו הכרזתם על השקת שרות חדש p.t.t. , כמו שמספקת חברת מירס ,פניתי אליכם והבעתי את התענינותי בשרות.

בעקבות פנייתי אליכם פנה אלי נציגכם מר בן שושן ערן אשר פרט בפני את יתרונות המכשיר על פני המכשיר שסיפקה באותה עת חברת מירס , ואת יתרונות העיסקה על פני העסקה אשר הציעה מירס באותה עת מבחינת עלויות העסקה.

מר בן שושן פרט בפני את עלויות העסקה , ואלו דבריו כפי שהעלה אותם בכתב במסמך המצורף למכתבי זה: עלות שדרוג המכשיר היא 60 שקלים , מכיוון שהייתי קשור עמכם בעסקה קודמת בה שילמתי על המכשיר כ 35 ¤ הוא הודיעני כי אם אחזיר את המכשירים הקודמים אקבל זכוי בסך 30 ¤ לחודש ואחוייב בסך של 60 ¤ עבור המכשירים החדשים, הסכמתי ובמעמד קבל המכשירים החדשים החזרתי את המכשירים הישנים.

כמו כן נאמר לי כי במסגרת השדרוג תשמרנה זכויותי במסגרת מסלול המשפחה וכי השיחות אשר יערכו בן חמשת המספרים יחויבו בסך של 12 אג
בלבד ,ואילו שיחות רגילות לכל הרשתות יחויבו במחיר של 49 אג , גם פרטים אלו הועלו על הכתב על ידי מר בן שושן בעקבות דרישתי והוא עשה זאת לאחר ששוחח בטלפון עם מרכז שרות הלקוחות שלכם , בכדי לוודא שידיעותיו בנושא מעודכנות.

לאחר שערכתי השוואת מחירים בן הצעתכם לבין הצעת מירס הגעתי למסקנה שהצעתכם טובה יותר (בהנחה שהשרות אשר אתם מספקים דומה), כאשר השיקול המרכזי היה שרות ה p.t.t. אותו התחלתם לספק.

אשר על כן ביקשתי ממר בן שושן לבצע את העיסקה ולשדרג את המכשירים .

להפתעתי ולתדהמתי מיד עם תחילת השרות נתגלו תקלות רבות בשרות הp.t.t. ,ואשר המרכזית בהן היא שהתשתית אשר סיפקתם למכשיר אינה מאפשרת ציפצוף או צילצול למנוי לו אני רוצה לקרוא כתוצאה מכך זה כמעט בלתי אפשרי למצוא את המנוי משום חוסר יכולתו של המנוי לדעת שמישהו קורא לו ,למרות הבטחתו של מר בן שושן כי התקלה זמנית ולמרות העובדה כי שבתפריט המכשיר מופיעה התכונה של צלצול ואו הצפצוף בעת השמוש ב p.t.t. , ולמרות העובדה כי בעת הצגת המכשיר בפני הובטח לי כי נושא זה יוסדר במהרה וכל פניותי הרבות למחלקת השרות שלכם בנושא זה נענו בתשובה ש" השרות עדיין חדש ובחיתוליו והדברים יסתדרו תוך זמן קצר.

הקש ששבר את גב הגמל היה ההתנתקויות הרבות של המכשירים מהמערכת וחוסר היכולת לתקשר בניהם בכלל עקב תקלות במערכת שלכם, והתקלה האחרונה היתה היום 28/10/05 כאשר מכשיר מס 8343872 נותק לחלוטין מן המערכת 7 שיחות הטלפון שנעשו למחלקה שלכם העלו חרס והמכשיר מנותק מן השרות עד עכשיו.

מכיוון שעיסקת שידרוג המכשירים נעשתה בעקבות המצג שהצגתם בפני לגבי השרות אותו אני אמור לקבל , ומכיוון שמצג זה לא התקיים ,ונכון לעכשיו שנה אחרי תחילת העיסקה לא סיפקתם את השרות עליו התחייבתם, הינכם נדרשים לבטל את העיסקה מתחילתה להשיב לי את הכספים ששילמתי בגין המכשירים הנ"ל לשוא .

בנוסף לאמור לעיל התברר לי כי למרות התחיבותו של מר בן שושן בכתב כי השיחות בן כל המכשירים שלי יעשו בתעריף של 12 אג חויבתי בתעריף רגיל שנכון להיום עומד על סך של 66 אג’ לדקה ולא כפי שנמסר לי , הנכם מתבקשים לערוך את חשבונותי מחדש מיום השדרוג ועד היום ולהשיב לי את כספי שנגבה ממני שלא כדין ושלא על פי ההסכם בנינו.

כמו כן התברר לי כי אתם ממשיכים לגבות ממני את הסכום של 35 ¤ למכשירים אותם החזרתי לכם ואשר בגינם התחייב מר בן שושן לזכותי בסך של 30 ¤ לחודש.

למרות פניותי הרבות למרכזי שרות הלקוחות שלכם סורבו פניותי להשבת כספי ,ונאמר לי כי באם ברצוני לבטל את העסקה עלי לשלם בגין יתרת התקופה עד לסיום 36 החודשים עליהם התחייבתי, אין לי בטוי אחר להגדיר את דרישתכם למעט חוצפה ועזות מצח חברה המתיימרת להיות חברה מתקדמת והמתגאה ביחסה ללקוחותיה ובשרות אשר היא מעניקה, אשר אינה מסוגלת לספק את אשר התחיבה לו בהסכם ואינה עומדת בהסכם עליו חתמה דורשת מן הצד השני להסכם למלא את חלקו בהסכם ככתבו וכלשונו.

אשר על כן הינכם נדרשים לפעול כדלקמן: א) לבטל הסכם זה מתחילתו ולהשיב לי את כל הכספים אשר נגבו ממני בגין המכשירם הנ"ל סך של 3*60*12 = 2160 ¤
ב) להשיב לי את התשלומים אשר גביתם ממני בגין המכשירים הקודמים
3*35*12 = 1260
ג) לערוך את חשבונותי מחדש כך שהסכום אשר נגבה ממני בגין השיחות בן 3 המכשירים שלי יהיה 12 אג’ כמובטח על ידי נציגכם ,ולא כפי שחייבתם אותי (66 אג’)
לערוך את חשבונותי מחדש כך שהחיוב בגין השימוש הכללי במכשיר יה 49 אג’ כפי שהתחייב עליו נציגכם בכתב .

הריני להודיעכם כי במידה ולא אקבל את הסכמתכם לפעול על פי דרישתי תוך 7 ימים מהיום, בכוונתי לפנות בית המשפט לשם קבלת המגיע לי על פי כל דין.

בנוסף לפנייתי אליכם הריני להודיעכם כי פניתי גם לכל ארגוני הצרכנים למינהם
המועצה הישראלית לצרכנות, רשות ההסתדרות לצרכנות , אגוד הצרכנים לישראל,עמותת קו-חם לצרכן ,ש"יל , מדור תלונות הצרכן בידיעות אחרונות ,מדור תלונות הצרכן במעריב ,

אני תקווה שתענו בחיוב לפנייתי.

בכבוד רב
שפירא לירון
משעול עופרים 19 באר שבע
84735
טלפון להתקשרות 0528343871
ביטול ההסכם מתחילתו והשבת הכספים שנגבו ממני שלא כד פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו. עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר שפירא ונושא פנייתו טופל באופן מלא. יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר שפירא. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, סלקום ישראל בע"מ. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה