פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחות מובחרים בוחרים רק ע"פ כסף!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה שבועות קראתי באחד העיתונים שלקוחות מובחרים של חברתכם יזכו להנות ממתנה מיוחדת והלוא היא ספר.
חשבתי לעצמי,אני לקוח של סלקום(לקוח עסקי-יש לציין) כבר למעלה מ 8 שנים ולא הוחשבתי כלקוח מובחר ולא הייתי זכאי לקבל ספר,שאלתי היא מדוע???
האם סכומי החשבון החודשי הם הקריטריון לקבלת פרס?האם נאמנותי לחברתכם במשך שנים ארוכות לא נחשבת כמאומה?
האמת,לאחרונה נתקלתי בהרבה כתבות ותלונות של לקוחות שהתלוננו על שלא קיבלו את הספרים המבוקשים מאחר והיה חוסר במלאי,איני שמח לאידם של לקוחות אלו אך אני שמח שלא "זכיתי" בכאב הראש הזה.
אני מקווה שעם היכנסו של המנהל החדש(עמוס שפירא) שאיתו מנשבת רוח חדשה של אכפתיות,אחריות,ונאמנות כלפי הלקוחות תלמדו להעריך את הנאמנות על הכסף!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מחשבה עמוקה להמשך הדרך! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר מנשורי ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר מנשורי.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

סלקום ישראל בע"מ.

תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה