פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית קליטה חמורה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי הילה,
יש לי בעיית קליטה במכשיר הפלאפון שברשותי כמעט בכל מקום שאני נמצאת
בארץ. בזמן שלאנשים מסביבי יש קליטה.
פניתי מספר פעמיים לסניף הקרוב לביתי אבל אחרי שעה החזירו לי אותו באותו מצב בטענה שעשיתם כמייטב יכולתכם, נמאס לי לבזבז את הזמן בישיבה בחברת סלקום ולחזור ללא מענה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' רחמים ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' רחמים.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה