פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לתשובת חברת סלקום הידועה (לשמצה) נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין כי תגובתו של מר עופר כי תלונתי טופלה והוסדרה, בעניין הפלאפון המחייג בכוחות עצמו, בשקר יסודה.
נכון שהוא אכן יצר עמדי קשר, אך השיחה הסתיימה בכך שאין בסמכותו לטפל בעניין והנושא בטיפול המחלקה המשפטית, ובכך הסתיימה השיחה.
האם לזה ייקרא "טיפול הולם"?
ברצוני לומר כי אין לי כל התנגדות שכל הפרטים יפורסמו למרות "כללי צנעת הפרט" כי על הציבור לדעת ולי אין דבר שברצוני להסתיר כאן. נהפוך הוא: זכות הציבור לדעת ובהקדם!!!
יתרה מכך:
סלקום הינה החברה היחידה לתקשורת, אשר לה אין כל מושג תקשורת מהי:
ניסוחי התשובות שלהם, אינם מזכירים כלל מענה הולם. הם מתעלמים מעשרות מכתבים ששלחתי, עם תירוצים משוללי אמת והגיון. לטענתם, פקסים הגיעו אליהם כגיליונות לבנים, ומכתבים היו בכתב יד בלתי קריא.
למרות זאת, על כל אלה הם דווקא כן השיבו לי בגלויות סטנדרטיות, כי "שמחו לקבל את פנייתי והעניין הועבר לטיפול".
כשניסיתי לברר מהו הטיטפול, נעניתי בהתאם למצויין לעיל.
בסיכומים שנאמרו בע"פ, בתחנות השירות, שהתקיימו בנוכחות נציג בכיר, ואשר לטענתו נרשמו במחשב, לא נמצא כל זכר ושריד לנאמר, והכחשות על כך נאמרו בכל מקום.



Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר, אחראי בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר זאבי ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר זאבי.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה