פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סידורי תשלום על פלאפונים נושא התלונה:
לוי בר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי רכשה שלוש פלאפונים (לי לה ולאחי)בהסכם של החזרי זמן אוויר כאילו היא מדברת מעל 100 שקל בחודש והיא מקבלת את כל הפלאפונים ב-10 ש"ח(10 ש"ח לכל פלאפון)עכשיו לפני חודש בערך התקשרו אלייה ואמרו לה שהיא לקוחה מועדפת כי היא מדבר מעל 99 ש"ח בחודש ולכן היא יכולה לקבל i-mode ללא כל תשלום נוסף.
היא ביקשה שימשיכו את העסקה שלנו שכאילו לכולנו יחליפו ל i-mode (היא משלמת על כל החשבונות של כולנו והחשבון החודשי שלנו הוא בערך 400 שקל) והם לא הסכימו בגלל שכל פלאפון צריך חשבון של 99 ש"ח בחודש ומה זה משנה להם בכלל כי בכל מקרה היא משלמת את כל החשבון.
ואני רוצה להבין למה בפלאפון שיש לי כרגע כן נתנו לנו את העסקה הזאת וב i-mode לא נותנים לנו את העסקה הזאת??
לתת לכולנו i-mode כי אנחנו משלמים למעלה מ-400 ש"ח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערנו, מר בר לא ציין בפנייתו את מספר הסלקום שלו או כל פרט מזהה אחר.
לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה