פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איפוס חשבון טוקמן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
לכבוד חברת סלקום
הנדון: איפוס חשבון כרטיס טוקמן של סלקום

אנו כותבים אליכם דרך האתר לאחר שכבר פנינו אליכם בעבר ישירות, ואף פנינו דרך המועצה הישראלית לצרכנות, ולמרות הכל קיבלנו תשובות בלתי מספקות בעליל.
במשך ארבע שנים היה להוריי מכשיר של סלקום שאותו היו טוענים בכסף דרך שירות טלפוני ומדברים אח"כ על חשבון הכסף שהופקד. כדי שלא להתעסק לעתים קרובות עם הטעינה, נהגו הוריי במשך ארבעת השנים שהמכשיר אצלם לקנות בכל פעם את הסכום המקסימלי – 200 ש"ח.
יום אחד, הם ניסו להשתמש במכשיר כרגיל, אך לתדהמתם קיבלו הודעה קולית שאין כסף בחשבון ה"טוקמן" שלהם. מכיוון שהם ידעו בבירור שיש בחשבון קרוב למאתיים שקל, הם התחילו לברר, והסתבר שלחברתכם יש נוהל חביב שנקרא "איפוס חשבון", כלומר שפעם בשנה החברה לוקחת אליה את יתרת הכסף!
אבי הזדעזע מהנוהל המפוקפק הזה וכתב לחברה מחאה נמרצת.
במכתב התשובה של סלקום אז הם לא הכחישו שגזלו 195.99 ש"ח כולל מע"מ. להגנתם טענו ש"המידע בנוגע לתוקף הטענת התקציב מצויין בסעיף 3 בתנאי השימוש.. על גב הכרטיס עצמו". אך מה לעשות – ההורים שלי מאז ומעולם קנו את התקציב אך ורק דרך הטַלפָּנים במוקד ומשום כך לא היתה להם הזכות לראות במו עיניהם כרטיס עם תנאים.
יתרה מזו, בכל הפעמים שהוריי קנו תקציב טוקמן – כלומר, על פני ארבע שנים, ובשיחה עם טלפנים רבים ושונים – לא היה טלפן אחד ששיתף את ההורים שלי בסוד הנחמד הזה והזהיר אותם שכספם יֵרֵד לטמיון. לוּ ידעו זאת, היו קונים בכל פעם תקציב של 50 ש"ח בלבד.
לאחר שקיבלנו מכם תשובה מתחמקת, פנינו למועצה הישראלית לצרכנות, שהעבירו לנו את התשובה המדהימה הבאה:
"מתשובת סלקום לפנייתי אליהם בגין תלונתך נראה כי עניינך האישי הוסדר." האמנם?! באיזה אופן, בדיוק? לנו לא ידוע על כל פיצוי שנעשה לתיקון הגזל. בינתיים הוריי עברו לאחד המתחרים, אך פיצוי על העבר עדיין מתבקש. הוריי מצפים לקבל חזרה את מאות השקלים ש"איפסתם" להם במשך ארבע שנים.
חבל שההתכתבות בעניין נמשכת כבר יותר משנה! אנו מקווים שהפעם הבעיה תיפתר סופית.


כספי סוג הנזק :
החזר הכספים ש"אופסו" במשך 4 שנים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' נבנצאל ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' נבנצאל.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה