פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
רגב אילן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/10 טסתי לחול לתקופה של חודש, טרם טיסתי הצטרפתי למבצע של סלקום חיוג חול וקיבלתי 10 דקות שיחה מחול לארץ חינם. כאשר חזרתי בתאריך 17/11 ראיתי בחשבונית כי חוייבתי בגין שיחות מחול, התקשרתי לסלקום ונאמר לי ע"י נציגת שירות כי בטעות לא נאמר לי ע"י הנציג שחיבר אותי לשירות כי המבצע רק עד סוף 10/2005 וכי השיחות שלי נעשו לאחר מכן. לאחר דין ודברים אמרה כי יזכו אותי בגין החשבון, אך למעשה חוייבתי היום באשראי בגין השיחות ולא זוכיתי כפי שהובטח לי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אילן בקשר לחיובי חו"ל ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה