פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה מיידי של המזכירות האלקטרוניות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי מספר פעמים לשרות של סלקום ו- 3 פעמים נעניתי "רשמנו לפנינו..." פעמיים מרחו אותי ב-"נתקשר לאשתך ונתקן..." ועפעם האחרונה"גש לתחנת השרות עם המכשיר של אשתך שיבדקו".
ובכן, לאשתי יש מכשיר של החברה ויש לה שש יעדים מוזלים משמעותית, בינהם המכשיר שלי, מה שאני ובני מששפחתי עושים זה שולחיםלה "צינתוק" (צלצלו וניתוק) והיא חוזרת אלינו.
מה שבשטח קורה זה שאם אשתי בשיחה אחרת או השד יודע מה מיד המזכירה עונה ולזה בטח לא התכוון המשורר.
אני רוצה רק לדבר עם הבן אדם לא רוצה ושונא להשאיר הודעות (וככלל לא משאיר הודעות) למה שהטלפון לא יצלצל 4-5 צלצולים ורק אז יעבור למזכירה או פשוט ישמיע ממתינה עד שהאיש שאליו אני מתקשר יענה לממתינה או שאני התרבותי ינתק ויצלצל מאוחר יותר
נראה אותכם הפעם

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, פניות הציבור - ס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר סדרס ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר סדרס.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה