פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במילה אחת -אכזבה ! אני מרגישה מרומה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל מי שמעוניין לדעת חברת סלקום מנסה לתת את השירות הטוב ביותר ועושה בדיוק ההפך ממנו ,אני א. בת שירות לאומי פניתי באחד מימי שישי (היום היחידי והחופשי שלי מהישרות)לנציגי שירות בסלקום על מנת לתקן לי את המכשיר שלי שמתנתק כשמורידים אייקון מהאנטרנט ,אמרו לי לחכות 40 דקות חיכיתי ...וכאשרבאתי לקלב את הפלאפון מהתיקון התברר לי שהוא לא תוקן כלל נדרשתי לחכות עוד 40 דקות תמימות שהפכו לשעתיים,בקיצור ולעניין הטלפון תוקן אך בתמורה נמחקו לי כל הצילצולים שבפירוש ביקשתי שלא ימחקו ואני מעדיפה שלא יתקננו לי את המכשיר אם יש סיכון שהצילצולים ימחקו ,בתור פיצוי על הזמן שהמתנתי הם נתנולי מעטפה של כוס קפה ועוגה .האמנתי שהמכשיר תוקן וחזרתי לביתי אך בדרך התברר לי שכללללללללללל הצילצולים נמחקו(כל צילצול עולה 5 שקלים! והיו לי בפלאפון 40 צילצולים) זה אולי נשמע פטתי אבל זה מאוד מאוד הכעיס אותי שחכיתי 3 שעות וחזרתי עם דמעות בעיניים כמתנה ליום שישי התקשרתי לשירות לקוחות וסיפרתי להם את מה שאירע והם יצאו מאוד נחמדים וזיכו אותי ב-5 צילצולים ובעוד 90 דקות חינם שיופיעו מהחשבונית הקרובה..החשבונית התקבלה ...קיבלתי זיכוי של 7 שקלים!!!! ושום זיכוי של 5 צילצולים לא פורטו שם... פשוט נפלא כמה שנותנים אמון בחברות בעלות שם גדול והם פשוט עושים צחוק מהבן אדם... להזכירכם שחיילים משכורתם פעוטה...ומעל הכול זה לא שנה ראשונה שאני לקוחה של סקלום ולא ציפיתי מהם ליחס כזה ,במילה אחת אכזבה! אני מחכה שיגמרו -שלושת שנות התחייבות שלי אליהים ואני בשמחה יעבור לחברה אחרת... כי שם המשחק בשיווק זה אמינות ,ושירות טוב!!! והם פשוט לא מצטיינים בתארים אלו!
נזק כספי ו סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אורן-פניות הציבור-סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אושרית ביטון בקשר למחיקת רינגטונים ואייקונים וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אורן פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה