פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי מזה 10 שנים בחב' סלקום ובבעלותי 5 מכשירים בכל חודש אני בודק את החשבונית החודשית ולדאבוני אני מוצא בכל פעם טעות בחשבונית הווה אומר חיובים אשר לא היו ולא נבראו ובנוסף לכך חיובים אשר מחויבים לא כפי שסוכם לא יעלה על הדעת שבכל חודש אני אמצא טעות כזו או אחרת ואני צריך בכל חודש להתקשר לשירות הלקוחות וליידע אותם על שישנה טעות בחשבונית ואז נאמר לי נכון אדוני אתה צודק אנו נזכה אותך ואנו מצטערים שהרי אם לא הייתי בודק את החשבונית בכל חודש הייתי ממשיך לשלם סכומי כסף אשר לא מגיעים לחב' סלקום ולטעמי זו גנבה לאור יום אני שוקל בכובד ראש להגיש תביעה משפטית נגד חב' סלקום ובנוסף אני אפרסם את הנושא בעיתונות ובאינטרנט על מנת שלא יפלו עוד אנשים בפח ועל מנת שיתחילו לבדוק את החשבונית החודשית שלהם בכדי שלא ישלמו כסף אשר לא מגיע לחב' סלקום והרי חב' גדולה כמו סלקום אמורה להיות אמינה אני אישית איבדתי אמון בח' ואני מתכוון להתנתק מהם מהר ככל האפשר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי גם על ההפרים אשר מגיעים לי וגם על עוגמת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור -סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שלמה כהן בקשר למידע שגוי,טעיות בחשבונית החודשית וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה