פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע מצד חברת סלקום ללקוחתיה נושא התלונה:
כהן יורם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואישתי היינו לקוחות של סלקום אישתי מזה כעשר שנים ואני ארבע שנים לערך.בערך שבועיים לפני התקשרו אילנו מחברת סלקום לשדרג את המכשירים שיש לנו למכשירי איימוד ואמרו לנו מכיוון שאנו לקוחות וותיקים אז יגיעו אילנו עם שליח וכך החלה מסכת התלאות שלנו בסיכום שהיה לי איתם בטלפון הם הבטיחו שהערכות יגיעו אליי עם דיבוריות אז זה התחיל בזה שהביאו קודם רק מכשיר אחד ואח"כ אמרו שמי שסגר איתנו על דיבוריות לא ידע על מה הוא מדבר ואח"כ בשיחה שהייתה לי איתם הבטיחה בחורה אחרת מקשרי לקוחות שכן יגיעו אליי דיבוריות ואח"כ אמרו לי שלא בקיצור שיחקו איתי והדיבורית מאד חשובה לי כי אני רוב היום בנהיגה. ואז התחילו הבעיות עם המכשיר ושביקשתי לבטל את העיסקה התחילו להערים קשיים עד שהלכתי למרכז שירות ואחרי כמעט שלוש שעות החזירו לי את המכשירים וביטלו לי את העיסקה ואני היום כמעט חודשיים אחרי עדיין מחכה לאישור על הביטול עיסקה על שני המכשירים כראה שסלקום לא רוצים אותנו כלקוחות שלהם אז עברנו חברה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה