פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איפוס כרטיס טוקמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה אשתי שידרגה את הטלפון שלה לטלפון יותר חדיש כתוצאה מיכך חב' סלקום לא היתה מעונינת במכשיר הישן ולא היה לנו מה לעשות איתו המלצת אשת המכירות היתה להפוך את המכשיר לטוקמן לחרום ורכוש שיחות וכך עשינו והפכנו את המכשיר לטלפון חרום ורכשתי באותו מעמד כרטיס ל200 ש"ח שיחה.במשך כל השנה לא השתמשנו בטלפון(חרום) ואתמול אשתי החליטה לבצע שיחה לבדוק את הטלפון.להפתעתה הכרטים של הטוקמן ריק. בסלקום לא רצו לטפל וטענו שלא רכשנו כרטיס עם 200 ש"ח שיחה ולאחר טירטור של שעה ואחר שאנחנו פנינו למוקד טוקמן היה מוכן מנהל המשמרת להזיר לנו את ה200ש"ח אך אמר שעד שנה הבאה כל סכום שהיה לטוקמן יתאפס. לכן לא היתה בררה ונאלצנו ע"מ של נפסיד שוב כסף להחליף לקו חדש בעלות 50ש"ח(גם על הפיכת המכשיר לטוקמן שילמנו)ולא היו מוכנים לתת לנו אף מיסמך על כך. כל הסיכומים היו בע"פ.
עוגמת נפש.וביזבוז זמן סוג הנזק :
החזרת 50 ש"ח לצורך שינוי הקו לרגיל+ פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי, פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר, לצערנו, מר חסון ציין בפנייתו מספר סלקום שגוי.
לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת
בברכה,
רועי, פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה