פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן כלפי לקוח ותיק!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר בדיקת מחירים של חבילות אינטרנט סלולרי מתברר שבזמן שמעניקים ללקוחות ה I MODE מחירים מועדפים לגלישה בלתי מוגבלת עושקים את הלקוחות הרגילים במחירים מופרזים. לאחר בדיקה בחברת אורנג' קיימת אצלם לאותו המכשיר שברשותי חבילה בלתי מוגבלת במחיר של 9.99 ש"ח לחודש !!!!!!!!!
הדבר מרגיז במיוחד לאחר תשלום של 36 תשלומים של 100 ש"ח ומסקנה חד משמעית שהכוונה היחידה של סלקום זה לעשוק את לקוחותיה.
לצורך הענין המחיר שהוצע לי זה 21 ש"ח ל0.5 מגה!!!!! לעומת זאת 29 ש"ח לגלישה בלתי מוגבלת במכשיר I MODE חשוב להוסיף כי הנציגה אמרה לי שבגלל שיש לי מכשיר מתקדם (6230-שנמכר היום בחצי ממחירו) אז כל דף אינטרנט עולה לי פי 2 מכל מכשיר אחר! אז למה קניתי מכשיר יקר??? . הפרש מוגזם ולא הוגן ! ח ב ל !!!
אני מרגיש שעבדו עליי ובגדול!!!

כספי סוג הנזק :
התאמת חבילות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור - סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אונפנגר נתן בקשר לחבילות גלישה וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה