פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר שאני לקוחה קבועה ציפיתי ליותר יחס והתחשבות בבעיותי.
התלונה היא:
היה לי פלאפון והוא נגנב והמשכתי לשלם עליו דבר שאני לא בטוחה שמותר לחברה משום אני לא יכולה להנות מן המצור. לאחר מכן קניתי עוד מכשיר וגם הוא נגנב .
לא שילמתי על המכשיר השני תקופה מסויימת. והמכשיר צבר קנסות והצמדים.
פניתי אל החברה כדי ששתחשב בי ותתן לי הארכה משום שאחותי נהרגה והיינו במצב מאוד רגיש והחברה נענת בחיוב. אולם לאחר זמן מה הודיעו לי שאני צריכה להתייצב בבית משפט, ואם לא הופיע יקבעו לי את התשלומים והקנסות ולרות שלא הופיע.
דבר נוסף הוא שהם לא דאגו לעדכן אותי, משום שלא הייתי להם את הכתובת הנכונה.
ולמרות שבסוף שילמתי להם את כל הקנסות אם כל ההצמדות. הם נתנו את המספר שלי למשתמש אחר דבר לא יעלה על הדעת!!
פשוט חוצפה, אף אחד מן הגורמים לא נותן על כך את הדעת ואנו משלמים ונשארים חסרי אונים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח אם יחזירו לנו את כספנו במיוחד שאף אחד לא ייצג פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' חוה ניסן ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' חוה ניסן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה