פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ותיק נושא התלונה:
מזרחי נילי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות ותיקים מאז שנת 1995 , ברשותינו 3 מכשירים, ששודרגו
אך בעת השדרוג הטעה אותנו הסוכן, ומה שנסגר עימו לא נכון, הטענה
הייתה שנותנים זמן בדקות , ומחיר החשבונית תהייה נמוכה בהפרש משמעותי
בגלל ההטבה, מסתבר ההפך לגמרי, אנו מדברים פחות אך משלמים הרבה יותר.
אנו רואים בכך הטעיה של הלקוח, מסירת מידע כוזב על ידי נציג החברה.
וכן ניצול לרעה עובדת היותנו לקוח ותיק בטענה שנותנים לנו הטבות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי ונתינת הטבות אמיתיות ולא שיקריות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מזרחי בקשר לשידרוג שביצעה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה