פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה/מידע כוזב< נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מידע כוזב שבעקבותיו קניתי שני מכשרים - אלו הייתי יודע מידע זה לפני לא הייתי קונה את המכשרים.
עברתי מחברת אורנג' חשבתי שהשרות שלכולם יותר טוב
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, אחראית בפניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר זאודה ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר זאודה.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה