פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"לא מתקנים מכשירים כאלה" נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל רכשתי מכשיר מסלקום מסוג נוקיה 2650
בזמן הרכישה לא נאמר לי שום דבר מיוחד לגבי המכשיר.
לפני כחודש, המכשיר נסדק והלכתי למרכז שירות.
שם נאמר לי שאין חלקי חילוף ולכן צריף להחליף את המכשיר
התפלאתי שסדק פשוט מצריך החלפת מכשיר אבל חשבתי שזו תקלה מקומית בסניף עצמו (קורה שאין חלקי חילוף לכל המכשירים)
יש לציין שלא ניתן להעביר מידע בין המכשירים (מכשירים זהים)
מלבד המידע שיש בsim.
ולכן עמלתי מעל 3 שעות על מנת להעביר את מספרי הטלפונים, מידע על אנשי קשר ויומן הפגישות שלי למכשיר השני.
לא עבר חודש, והפעם הייתה תקלה בזיהוי הדיבורית האישית.
בהתחלה נאמר לי שהבעיה היא בדיבורית אבל בדיקה נוספת העלתה שהבעיה היא כנראה במכשיר. אבל (וזה משהו ששמעתי פעם ראשונה בחיי לגבי מכשיר סלולרי) יש הנחיה לא לתקן מכשירים מהסוג הזה אלא פשוט להחליפו!
כלומר יכול להיות שהבעיה היא רק ניקוי וחיזוק מגעים אבל אפילו את זה לא בודקים
אלא אוטומטית מחליפים! ממש חוצפה שאין כדוגמתה. ומה לגבי הזמן ששוב יקח לי על מנת להעביר (שוב) את כל המידע? ביקשתי שלא יחליפו לי את המכשיר אלא יספקו לי מכשיר אחר שאותו כן מתקנים (לא האמנתי שצריכה להיות כזו דרישה ממכשיר סלולרי), אך הוצע לי מכשיר שאינו שווה ערך למכשיר אותו החזרתי ולכן עזבתי את המקום עם המכשיר שלי.
תיקון המכשיר הקיים או לספק מכשיר שווה ערך המאפשר ה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה -פניות הציבור-סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עמוס שוסט בקשר לתיקון הטלפון שברשותו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה