גניבת כספים מלקוחות החברה, ומכלל האזרחים במדינה |
נושא התלונה: |
אמיץ דורון |
שם/כינוי: |
יום חמישי 05 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת סלקום הנכבדה החליטה שרווחי הענק של מאות מיליוני שקלים אינם מספיקים לה,ולכן החליטה לעשוק את לקוחותיה ואת לקוחות החברות האחרות שמתקשרים ללקוחותיה על ידי הוספת המשפט הנדוש והמיותר בסוף ההודעה של התא הקולי. : "לעריכה הקש סולמית לסיום נתק את השיחה".
חברת "סלקום" הוסיפה את המשפט המיותר הזה לכלל לקוחותיה, גם לאלו שברשותם הודעה קולית אישית בתא הקולי, לפני ה"ביפ" הרגיל.
משפט זה באורך של 4 שניות (שבכל מקרה מעוגלות ל 12 שניות לפי החיוב), תכפילו במיליוני השיחות שמתבצעות כל יום דרך קווי סלקום ומגיעות לתא הקולי, ותגלו שמדובר במאות אלפי שקלים ליום, שנלקחות מכיסי האזרחים ללא כל תמורה או סיבה ממשית!
כאילו מה? ללא המשפט הזה המתקשר לא יידע שעליו לנתק את השיחה לאחר השארת ההודעה? אז מה עשינו כל השנים ללא הודעה זו? פשוט בושה מצד סלקום, והעיניין הוא שכאן החברה לא דופקת רק את לקוחותיה, אלא גם את לקוחות החברות האחרות שמתקשרים לחבריהם המנויים בחברת סלקום
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|