פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כספים מלקוחות החברה, ומכלל האזרחים במדינה נושא התלונה:
אמיץ דורון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

חברת סלקום הנכבדה החליטה שרווחי הענק של מאות מיליוני שקלים אינם מספיקים לה,ולכן החליטה לעשוק את לקוחותיה ואת לקוחות החברות האחרות שמתקשרים ללקוחותיה על ידי הוספת המשפט הנדוש והמיותר בסוף ההודעה של התא הקולי. : "לעריכה הקש סולמית לסיום נתק את השיחה".
חברת "סלקום" הוסיפה את המשפט המיותר הזה לכלל לקוחותיה, גם לאלו שברשותם הודעה קולית אישית בתא הקולי, לפני ה"ביפ" הרגיל.
משפט זה באורך של 4 שניות (שבכל מקרה מעוגלות ל 12 שניות לפי החיוב), תכפילו במיליוני השיחות שמתבצעות כל יום דרך קווי סלקום ומגיעות לתא הקולי, ותגלו שמדובר במאות אלפי שקלים ליום, שנלקחות מכיסי האזרחים ללא כל תמורה או סיבה ממשית!
כאילו מה? ללא המשפט הזה המתקשר לא יידע שעליו לנתק את השיחה לאחר השארת ההודעה? אז מה עשינו כל השנים ללא הודעה זו? פשוט בושה מצד סלקום, והעיניין הוא שכאן החברה לא דופקת רק את לקוחותיה, אלא גם את לקוחות החברות האחרות שמתקשרים לחבריהם המנויים בחברת סלקום
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר דורון אמיץ בקשר למשיבון סלולרי וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה