פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבתי מחברת סלקום, וחוסר אכפתיות מוחלט של נציגי השירות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני בת 21, משוחררת די טריה מהצבא, רוצה להביע את התאכזבותי משירותכם. הצטרפתי לסלקום לא מזמן, לפני פחות משנה, עד עכשיו היו פה ושם טלטולים אבל סה"כ הייתי מרוצה. עכשיו לסיפור עצמו - הייתי בחול תקופה (חזרתי בתחילת דצמבר) שבמהלכה גם התאכזבתי משירותכם המוזל - שלא פעל בהרבה מהמקומות, והייתה הודעה שאי אפשר להשתמש בסלקום מוזל. החלטתי להבליג ולפני שהספקתי לבדוק את החשבון הגיע לי טלפון מהמרכז הפיננסי שלכם שהציע לי לחלק את החשבון ל5 תשלומים שווים. הסכמתי בשמחה, הייתה בעיה כלשהי של הבנק, דיברתי איתם והם אשרו את העסקה. בעודי בודקת באינטרנט את חשבונותי, צץ לי חשבון כולל על סך 2480 ש"ח (כל הסכום) והכל-בתשלום אחד !, לאחר זאת, צלצלתי למוקד שלכם (ב2.1.06) שהפנה אותי בלי הרבה בירורים לחברת האשראי... אמא שלי שמה לב ליאושי, והציעה לטלפן שנית. הנציגה שדיברה איתה, היתה מאוד חביבה והציעה לזכות את הסכום, ולחייב שנית בתשלומים. כמובן שהסכמנו, והיא אמרה שנראה את זה עד יום חמישי 5.1.06. לאחר יום חמישי בעודי בודקת, להפתעתי לא מופיע זיכוי (!) אך מופיע חיוב של התשלום הראשון !! בנוסף לתשלום על הסכום הכולל...! בסבלנות בהתחלה הסברנו לנציגה יפעת את הבעייה, והיא בלי שום תהיה שלחה אותי (!!!) להתקשר לחברת האשראי. לאחר ויכוח ממושך התקשרתי למוקד ישראכרט שאמר ש- "נשלחה בקשה לזיכוי אבל הוא לא עבר בגלל בעיות תקשורת". אני מרגישה שאתם דוחקים אותי בתור לקוחה אל הפינה, כשבאופן מפתיע החיוב עובר והזיכוי לא ! ואני צריכה להיות עכשיו באי וודאות עד ה15 לחודש בתקווה שזה יזוכה עד אז, וגם ככה אני משלמת ריבית על המינוס שגרמתם לי...!
אני ממש התאכזבתי משירותכם, כשבהתחלה הייתי ממש נלהבת ואפילו הבאתי את כל משפחתי לסלקום, בעוד שהיו בפלאפון...!
ברצוני לציין גם שהיה ברשותי מכשיר של חברת אורנג', השירות שם הלך חלק, וגם כשביקשתי תשלומים, לא היו שום בעיות עם זה.

בכל אופן, במכתב זה ברצוני להביע את התאכזבותי המרה ממכם - סלקום, ובאם לא אקבל פיצוי נאות או יותר מזה, אשקול בחיוב לעזוב את שירות חברתכם, ולקחת איתי את כל משפחתי.

תודה
כספי סוג הנזק :
פיצוי מתאים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור -סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מעין כהן בקשר לחיוב חשבונית חודשית וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה