פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ומצג שווא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז שירות ראשי ר"ג, מרכז שירות ראשי באר שבע כתובת:
רמת גן + באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 1.11.05 הגעתי למרכז סלקום ר"ג במטרה להתנתק לשם מעבר לחברה אחרת, הנציג הציע לי הצעה טובה על מנת שאשאר בסלקום ועל כן השתכנעתי.
2. המכשיר ששודרג הוא מסוג "סוני אריקסון"
3. הובטח לי ע"י הנציג כי המבצע אודות המכשיר באותה עת הוא חד פעמי על מנת להכניס אותו לרשת, כי לא יהיו מבצעים דומים לפחות חצי שנה מיום השידרוג וכי זו הזדמנות חד פעמית כי המכשיר רק יעלה בזמן הקרוב באלו המילים
4. ברצוני לציין כי כל מה שנאמר לי נירשם על ידי באותה עת למולו של הנציג
5. תנאי המבצע שנאמרו לי הם כי אני מחוייב לדבר 200 דקות מינימום בחודש ואם אני מדבר זמן זה אני מקבל זיכויים בחשבונית כך שיוצא לי לשלם על המכשיר רק 35 ש"ח, ואם לא דיברתי 200 דקות אז אני משלם 79.90 ש"ח עלות מכשיר כל זה ל -36 חודשים.
כאשר הגעתי לביתי גילתי כי הרבה מספרי טלפון נמחקו עקב העברת הזכרונות שנעשה לי במרכז השירות והגרוע מכל לא ניתן לכתוב שמות בספר טלפונים מעל ל6 תוים כאשר הגעתי לסלקום נאמר לי כי צריכים לעדכן לו תוכנה אבל כרגע אין להם את המיכשור כעסתי שפרט זה לא נאמר לי מלכתחילה מאחר ואני עובד עם הטלפון. במשך מעל לחודש המתנתי כאשר המנהלת בסלקום בב"ש הצדיקה כי זה לגיטימי והנציג לא היה אמור להגיד לי כי יש בעיה בתוכנה אך אחרי חודש וחצי דאגו לתקן לי את המכשיר.
6. כשבוע לאחר ביצוע העיסקה סלקום הורידה את מחיר הטלפון ל- 69.90 ואף נתנה מכשיר שני במתנה.
7. פניתי למרכז שירות בבאר שבע ביום16.11.05שם טיפל בי נציג בשם טימור מהרבני והסברתי לו את אשר אירע וכי אין ברצוני מכשיר נוסף אלא רק שיורידו לי את המחיר ל69.90 לאור מה שנאמר לי בר"ג.
8. לאחר בדיקתו נודע לי לראשונה כי בעצם מה שנאמר לי בר"ג כלל לא תואם כלומר אני משלם 89.90 ולא 79.90 כפי שהובטח לי והכי החריד אותי לשמוע כי אני צריך לדבר ב200 שקלים ולא דקות.
9. הנציג קרא לאחראי משמרת בשם אורי , אשר הגיע איתי לפשרה לאחר דין ודברים כי יוריד לי את המחיר ל 69.90 כהטבה ובזה אני אתפשר והסכמתי!
10. לאחר חודש ראיתי בחשבונית כי לא עידכנו לי מה שהובטח לי ע"י אורי בסלקום חזרתי למרכז סלקום עם דף מחירון עם שמי שקיבלתי ע"י תימור ואורי בפגישתי הקודמת ונציגה משירות טכני שטיפלה בי הלכה לנציג טימור שהיה שם וחזרה אליי בתשובה כי יעדכנו לי את זה ואני אראה זאת בחשבונית הבאה.
11. ברצוני לציין כי כל מה שנאמר במרכז סלקום ב"ש גם כן נירשם על ידי בדף לעיני הנציג.
12. חודש לאחר מיכן שוב לא עידכנו לי מאומה וחזרתי שוב למרכז סלקום
13. אז טיפלה בי נציגה בשם יפעת ביחד עם הנציג הקודם טימור שידע כבר על מה מדובר. הסברתי בפעם המי יודע כמה את הסיפור מהתחלה ושוב מצאתי עצמי בויכוח שווא בו נתנו לי הרגשה של שקרן בפעם המי יודע כמה, אחראי המשמרת זכר אותי רק מהסיפור מאחר שהוא לא הסכים לצאת ממשרדו ולדבר איתי על אף העובדה שדרשתי זאת, הוא רק שוחח מספר פעמים עם הנציגה בטלפון והנציג טימור שהיה נוכח במעמד הקודם והבטיח לי כי יעדכנו לי, פתאום מילא פיו מים.
14. התשובה היחידה שקיבלתי כי חתמתי על חוזה ואין מה לעשות, אז דרשתי מסלקום את החוזה כדי לראות על מה חתמתי מאחר ולא זכור לי כי חתמתי על דבר כלשהו ועל כן אבטל את העיסקה.
15. לאחר שעתיים ממושכות בויכוחים,מנהל שלא רוצה לדבר איתי, ונציגים שרואים בי שקרן ולא מפסיקים לנגן על החוזה החתום במקום למצוא פיתרון ללקוח לא מרוצה שמתרוצץ באין ספור טלפונים וריצות לסלקום התקשר המנהל ואמר לה כי תתן לי את המחיר שהבטיח בתנאי שפה יגמרו דרישותיי.
16. לא הסכמתי דרשתי לקבל לידיי את עותק החוזה שהם מדברים עליו כ"כ והנציגה יפעת אמרה לי כי הזמנתו תתארך עד 3 שבועות ובטח הרבה לפני.
17. המתנתי שבועיים התקשרתי לשירות סלקום ושם בכלל התברר לי כי הזמן הוא 3 חודשים ולא שבועות ואפילו זה מה שרשמה הנציגה יפעת בתרשומת שלה על אף שלי אמרה אחרת, ואז הבנתי שבעצם מסך המחשב שמולם הם כולם רושמים בו את התירשומות כפי ראות עינהם כנראה ולא כפי מה שהיה באמת.
18. בשבוע האחרון נציגה טלפונית מקסימה בשם טל ניסתה לעזור לי אבל כניראה בסלקום לא מעוניינים להוציא חוזים אחרי שבוצעו.
19. לסיכום הרגשתי לא טובה, אני מרגיש מרומה במעמד העיסקה לא הראו לי כל טופס והאמת שאני לא זוכר שחתמתי על דבר כלשהו על כן ביקשתי את החוזה מסך המחשב היה מופנה לנציג והוא יכל לכתוב מה שרצה, לא קיבלתי שום מסמך מלבד החיובים הגבוהים בחשבונית.
20. בטרם אפנה לבימ"ש ואגיש תביעה החלטתי לפנות לאתר שלכם כניסיון נואש אחרון.אקווה שתוכלו לסייע לי, אציין כי כמו שנציגי סלקום מבצעים תרשומת גם אני ביצעתי תרשומת סיכום פגישה בכל זמן שהייתי בסלקום, ויש לי זאת כראיה.
21. לטיפולכם המהיר אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה והשבת הכסף או לחילופין שינוי תנאי העס פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר לתלונתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה