פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש חורג במכשיר הפלאפון נושא התלונה:
עמר אתי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 8 חודשים שידרגתי את מכשיר הפלפון שהיה ברשותי, חברת סלקום שלחה אלי נציג מטעמה, הנציגה לקחה את המכשיר הישן ונתנה לי מכשיר חדש, העבירה את כרטיס הSIM הישן למכשיר החדש, ואת הכרטיס החדש לקחה איתה, כעת מסתבר לי כי בדיוחים שאני מקבלת בחברת סלקום המכשיר הישן שמסרתי עדיין בשימוש, ואני משלמת עליו, כמוכן בוצעו גלישה ממכשיר הטלפון שלא ברשותי, ואני חויבתי בחשבון, למותר לציין כי למרות פניותי החוזרות ונישנות עדיין לא קיבלתי תשובה מספקת ועד לרגע זה אין לי מענה,
חוסר אונים סוג הנזק :
תשובה לתלונתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה, אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' עמר ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' עמר.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה