פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דברים שרואים משם, לא רואים מכאן.. (או, השירות "טיפול עודף" בסלקום) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב בן צבי כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר דין ודברים עם אחראית בחברת סלקום, שנשאו פרי!!! לאחר שביקשתי מכח זכות חוק חופש המידע, לראות את נהלי התיקונים בחברתכם והודות להשתדלות האחראית אתי. (על הזכות לתקן תקלה ספציפית בלבד במכשיר. בלי שבמעבדה יוכלו לתקן לי דברים נוספים ולחייב אותי "עם האלמנט"...) פניתי למוקד השירות שבבאר שבע למטרת תיקון המכשיר.
ראוי לציין כי חלק ניכר מיומי, הוקדש לניסיון לזכות ביחס הוגן מחברתכם.
מאחר והוצע לי להיות נוכח בעת הטיפול במכשיר, מסרתי את המכשיר ונאמר לי כי יקראו לי כשיגיע תור הטיפול במכשיר.
מעבר לגסות הלשון של נציגת סלקום והיחס המשפיל, הופתעתי לגלות עד כמה צדקתי בהתעקשותי לא לתת "יד חופשית" לטכנאים ולהיות נוכח בתהליך.
אז מה היה שם?
היו שני בתי הברגה שבורים בפאנל, "תקלה" שחייתי איתה יפה מאוד עד היום. זכותי כבעל מכשיר, להחליט אם שתי הברגות תקולות שוות הוצאה כספית של כ-40% מערך המכשיר וייקור התיקון בכ-220% !!!!!! (עלות המיקרופון למכשיר, כ-10 שקלים. עלות פאנל, מעל שבעים שקלים!!)
אם לא הייתי נוכח, אין ספק כי הפאנל שלי היה "נשבר" בתהליך פתיחת המכשיר, פשוט התעקשתי!!! עם סגן מנהל המעבדה שינסה יותר לשמור על הפאנל. האם הוא הצליח? בוודאי. הם מקצועיים שם, פשוט יותר משתלם לשבור פאנל ולחייב על פאנל חדש (מעל שבעים שקלים נוספים על התיקון) מאשר להתאמץ יותר.
אז תודה לאתי, אחראית שירות לקוחות בסלקום, שהראתה שניתן לטפל במכשיר ללא "טיפול עודף".
והשאלה היא מה עושים עם "היד הקלה" של הטכנאים ברכושנו?
עוגמת נפש, עלבון, כספי ו סוג הנזק :
בקרה על עבודת הטכנאים. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שמור בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה