פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע שגובל בפליליות מסלקום נושא התלונה:
אשכול אלון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה האחרנוה נהנתי מתוכנית מסוג FIX (מחיר קבוע) שנתנה לי מחיר של 35 אג' ל5 יעדים נבחרים ו65 אג' לשאר. להשיג את התוכנית היה סיוט מכיוון שבסלקום, כל נציג שאיתו אתה מדבר מתנצל על אי הדיוקים של העובד הקודם. לאחר שיג ושיח שארך כחודש, הצלחתי סוף סוף להגיע לפשרה (ואני הייתי זה שהתפשר...) וכך נמנעתי מלדבר איתם עד אתמול. להפתעתי, גיליתי כי העלו לי את המחיר ב22% (מותר להם רק 10%...) וזאת בלי לשלוח לי אף לא רמז! התקשרתי זועם לשירות הלקוחות, משם העבירו אותי לקשרי הלקוחות שם דיברתי עם נציגה שהציעה לי מבצע מפתה. מה רבה הייתה הפתעתי כשגיליתי שהמבצע הפתה הוא כמובן גם מטעה, כי יש לו התחייבות של 3 שנים להישאר בסלקום עם קנס של 800 ש"ח ומשלמים על דקה שלמה גם עם שוחחתי שניה או שענה התא הקולי! מיותר לציין שאין בכוונתי להתחייב ל3 שנים בגין מבצע ובכלל - חיוב בגין דקה שלמה הוא בניגוד להוראות משרד התקשורת. התקשרתי להתלונן והעבירו אותי לאחראי בשירות הלקוחות. שוב - פתרון לא נמצא. ברוב חוצפתם הם מציעים לי 2 אופציות - או שאני אחזור לתעריפים מוזלים אבל יתחייב לשנתיים או שאני אוותר על זכותי כלקוח עסקי, יעבור להיות פרטי וישלם יותר אבל ללא התחייבות!!! למה אני לא יכול לחזור לתנאים הקודמים? למה סלקום מתעללים בי ככה לאחר שהייתי לקוח נאמן, בחמישה קווים, כשמונה שנים?! מעולם לא נפגעתי כך משירות של חברה. אני אישית יודע שלסלקום אני לא אחזור (אני מבטל את הקו ומשלם קנס של 500 ש"ח לשם כך...) כל מה שנותר לי זה להלין על טעותי הראשונית.
הפרת חוזה, הפרת חובה חקוקה, תסכול ונזק כספי סוג הנזק :
סלקום? פתרון? קשה לי להאמין אבל שווה לנסות... פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אשכול בקשר לתלונתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה