פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים בצורה חדה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש ינואר קיבלתי חשבונית אשר בה דובר על כך שתעריף דקת שיחה עלה ב 10 אגורות. במילים אחרות ב 25% !!!!!
לגבי תזמון ההודעה: אקבל זיכוי על הזמן המדובר בין 1.1.2006 עד ל 15.1.2006 וזה בסדר.
אבל יותר מציקה לי העובדה שהחברה העלתה את תעריפי השיחות ב 25%!!!
אז אני מצטרף למסלול מסויים ויודע שאני אמור לשלם סכום מסויים ופתאום הם מחליטים להעלות את המחירים בצורה כל כך חדה!!
עידכוני התמחור מתבססים על פי איזה מדד בדיוק? הרי המדד עלה בשנה שעברה ב2+% , מאיפה יצא המספר 25% ??

ממש מרתיח שהם מרשים לעצמם להעלות מחירים ללא הגבלה.

אז נאמר לי שיש מסלולים אחרים שיצאו, אבל הם, כמובן, פחות משתלמים.
אז? היום אני אעבור למסלול, רק כדי שבעוד חצי שנה אצטרך לעבור שוב כי עוד פעם מישהו שם יחליט להעלות מחירים?

ממש חוצפה
עידכון המסלול שלי למסלול עליו חתמתי, ואם יש עדכון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור - סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שוסט עמוס בקשר לחשבונית חודשית וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור .
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה