פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לסלקום יש הגדרה אחרת למושג "משפחה" נושא התלונה:
אמירה רוני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏13 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כללי כתובת:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני גבר גרוש. אני וגרושתי מנויים ותיקים ונאמנים של סלקום.

לאחרונה הבענו עניין לרכוש מכשיר סלקום לבתנו בת ה-16 תחת מסלול צעירים.

לסלקום יש מסלול שנקרא מסלול משפחה בו יש הטבה של 200 דקות בחודש ללא תשלום זמן אוויר. מסתבר, שהתנאי של סלקום להטבה זו (שאמורה להינתן לבת שלנו) דורש חיוב תחת אותו כרטיס לקוח. כלומר, אם אני וגרושתי מנהלים (כמובן) שני כרטיסי לקוח נפרדים אז אי אפשר. כלומר, הבת שלנו מופלית לרעה מול נערות אחרות שלהן הורים שאינם גרושים ומנהלים כרטיס לקוח יחיד וזאת למרות שהצרכים הבסיסיים של הנערות זהים לחלוטין. אבל בזה לא נגמר העניין...

בעבור השימוש בטלפון שלי אני משלם כל חודש כמו לקוחות אחרים בכרטיס האשראי שלי. את הטלפון רכשתי מסלקום באמצעות ארגוןן מורי נהיגה שרכש מכשירים למורי הנהיגה ובני משפחותיהם.
גרושתי עובדת בחברה מסחרית גדולה ויש לה טלפון סלקום מהעבודה. מדובר בוודאות ברטיסי לקוח שלא ניתן לאחד אבל כולם מכשירים של סלקום. גם אם היו המכשירים פרטיים, אי אפשר היה לאחד מתוקף היותנו גרושים. ואז? אין הטבה לבת שלנו.
במצב בו יש הורים גרושים הוא דיי נפוץ. ברוב המקרים הם הפסיקו לנהל משק בית משותף ולכן מן הסתם לא יתכן איחוד כרטיסים. יתר על כן, להרבה אנשים בישראל יש טלפון ממקום העבודה בשל צרכי העבודה. גם אותם אי אפשר לכלול במסגרת ההטבה. ולמי בכלל מיועדת ההטבה? בכלל לבת שלנו שרוצה שיהיה לה קשר חופשי עם הוריה.
האבסורד גדול עוד יותר כאשר מתברר שלא ממש חייבים להיות בני משפחה בכדי להכלל במסלול משפחה. מספיק שהטלפונים יהיו תחת אותו כרטיס לקוח. כך הופכת החברה של הבן לבעלת קשר דם סלקומאי יותר מאשר אני ובתי.

ניסיתי לברר את ההגיון של "מסלול המשפחה" של סלקום. הנחנתי שאני מחפש הטבה לבת שלי ולא לי או לגרושתי. מכיוון שהמכשירים של כולנו הם של סלקום מה אכפת לסלקום אם הבת שלי מתקשרת למכשיר סלקום שנמצא באותו כרטיס הלקוח או למכשיר סלקום של בן משפחה מקרבה ישירה שנמצא בכרטיס לקוח אחר? האם זה עולה לה יותר?

לא תאמינו אילו תשובות קיבלתי ממרכזי השירות ומנהלי המכירות של סלקום:
1. ככה זה, אנחנו עובדים לפי קודים של מסלולים ואין קוד כזה שלא באותו כרטיס
2. אין מנהל אחראי שיכול לאשר חריגים
3. הסיבה לדרישה של כרטיס לקוח אחד נובע מחיסכון של סלקום בהליך הגבייה החודשי מהלקוח
4. תעשה מסלול של לקוחות מועדפים ותשלם רק 50%
ועוד רשימה ארוכה של תושובת שלא מתקבלות על הדעת....

אז מה יקרה עכשיו? יתכן שארכוש לבתי מכשיר מחברה אחרת שכן אינה יכולה להשתמש בהטבה הזו של סלקום לבני המשפחה ולכן דילים מתחרים של חברות אחרות הופכים להיות יותר אטרקטיביים. ואז מה? אם בעתיד (שנראה עכשיו קרוב מאיי פעם) אני או גרושתי נצטרך להחליט האם לחדש מנוי בסלקום או לבחור חברה אחרת ברור שנבחר בחברה שממנה רכשנו את המכשיר לבת שלנו וזאת משיקולי הטבות וזמן אוויר. כך עלולה סלקום להפסיד שני לקוחות ותיקים ולקוחה חדשה והכל בשל הגדרה חדשה ל"מה היא משפחה?"

כל נסיונותי להגיע לדרגים גבוהים נחסמו ע"י מי ששוחחתי איתם תחת התשובה:"יש הגיון במה שאתה טוען אבל חבל על הזמן שלך"

ועוד תשובות מבולבלות משהו...

היש מישהו בסלקום ששומע אותי שנייה לפני שאני מתייאש סופית?
עוגמת נפש סוג הנזק :
קצת גמישות - לא יעלה לכם יותר ותשמרו על לקוחות ותי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' רוני בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה