פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני מגיש קורות חיים כטכנאי סלולארי ולא עונים עלי ואם תעזרו לי אני מודה לכם הרבה נושא התלונה:
מרואת רבאח שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה וסביבה כתובת:
חיפה וסביבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הרבה הרבה בעיות אצל החברות הסלולארים מבחינה כשהם לא עונים על שליחת קורות החיים, לפני כמה חודשים סיימתי קורס כטכנאי פלאפונים בהצלחה. ומיומיה הגשתי הרבה קורות חיים לחברות סלולארים ולא עוני עלי.
אני מבקש ממכם שתפטרו לי את הבעיה הזאת. ואני מודה לכם הרבה
המבוקש הוא שתפטרו לי את הבעיה מבחינה שתמצאו לי תפק פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת - פניות הציבור,סל שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר מראת רבאח ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר מרואת.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה