פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבו ממני כספים לא לצורך לטובת חברת תטיס - ועד היום לא זוכיתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2005 גיליתי כי אחד מהמשתמשים בטלפונים בחברתי משתמש בספק שרותים בשם תטיס - מייד פניתי - ביוני 05 וביקשתי לחסום את השרות הנ"ל
חודש לאחרן מכן שוב חוייב חשבוני ב- 135 ש"ח וללא הסבר -פניתי מייד לחברת תטיס והם הודיעני כי קרתה טעות והם יעבירו לסלקום זיכוי להעברה לחשבוני.
מאז ועד היום כל חודש אני מגלה שלא זוכיתי וכשאני מצלצל לתטיס הם נשבעים שהעבירו זיכוי וסלקום לא מעבירים . היום לאחר ששוב הבנתי שסלקום פשוט מזלזלים בי ובכבודי דרשתי לנתק את כל הקוים (6)
כמובן שהיום שוחחתי עם לפחות ארבע בעלי מקצוע בסלקום והאחרון הבטיח לי שבחודש הבא יזוכה חשבוני
א. לדעתי סלקום נכשלה במן שרות אלמנטרי ופשוט - החזרת כספי
ב. חברה המכבדת את עצמה חייבת לזכות לקוח מייד עם גילוי הטעות
ג. סלקום איבדה את אמוני ושמה הטוב בעיניי גם ביגלל שצעירים חסרי מוסר עבודה עונים בשם החברה , מתנצלים בשם החברה, מנסים ל"שחד" במתנות סליחה ואחרי כל האמור לא נותנים את השרות המיוחל.
אני את מסקנותיי הסקתי - אני עוזב את סלקום
תודה
שרות גרוע והבטחות שווא סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר, אחראי בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר זיני ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר זיני.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה