פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים חד צדדית על אף הסכם אישי נושא התלונה:
עשור מוטי שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה סלקום העלתה את המחירים במסלול בו אני מנויה
לאחר שהתקשרתי והתלוננתי על כך בסלקום הפתרון היחידי שהיה להם להציע לי היה לנתק אותי מהשרות ולחייב אותי על המכשיר הסלולרי 860 ש"ח בתשלום אחד .
הם כבר ניתקו אותי , הקו משמש אותי כקו עסקי דבר הפוגע בעבודתי
מוניטין עסקי סוג הנזק :
המשך עמידה בהסכם האישי או פתרון כלכלי ר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' יוליה עשור ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' יוליה עשור.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה