פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סולרי של סלקום נושא התלונה:
קורץ צבי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב גביש 10 נתניה ת .ד 4060 ציקוד 42140 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2005 . 12.06 הגיע לביתי נציג של סלקום והציע מכשיר של סלקום.
בקשתי ממנו מכשיר אכי זול שאני יכל לקבל ולהוצאי שחות וגם עובד באר"הב
כי אני נוסע הרבה לאר"הב ואז הסוכן הראלי את מכשיר הטלפון ואר לי שזה עונה
לדרישות שלי. שאלתי מה עלותו של המכשיר תשובתו היתה 19.90 שח.
כמה ימים אחרי זה יצאתי לאר"הב היגעתי לניו יורק הפעתי את המכשיר הפלפון
לצלצל לבת שלי וכמובן הפלפון לא עבד קיבלתי כל מיני הודעות שפלפון לא יכל
לעבוד כאן. למחרת הלכתי לחברת horyzen שהיא חברה אכי גדולה לסלולר
וגם שם נאמרלי שהמחשיר הזה לאיעבוד אחד הסיבות שרחשתי המכשיר שיעבוד
באר"הב.בשחזרתי מאר"הב מצאתי חשבון על חיוב של 114.25שח.
ו4חודשים חיוב של 35.90שח עבור כל חודש. ביקשתי לדעת למה חיוב של 35.90
כשה לי נאמר 19.90שח ביקשתי לראות את החוזה אמרו לי שאין להם חוה.
מאז הפסקתי לשלם להם.
תודה מראוש.

קורץ צבי אח"י אילת 3א קרית חיים 26307

טל 0772006004

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר צבי קורץ בקשר לחיובים בגין טלפון ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה -פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה