פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר< נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום יש לי טלפון של סלקלום ומסיבות מאוד מצערות אני נאלצת להישתמש בשרות של טוקמן. כל חודש הם מנתקים לי את השיחה המזוהה לי כמה פעמים היה ניראה שניגמר לי השרות של השיחה המזוה אחרי שאני קונה טוקמן פתאום השיחה המזוהה חוזרת זה דבר שחוזר על עצמו אני לא רוצה להטעין את הפלפון והחברה המגעילה הזאת עושה כל מיני טריקים שאנשים יוציאו כסף סתם. היום היתקשרתי לבקש שיסדרו את הנושא הזה אז כמובן התשובה היתה סליחה רק מחר נוכל לתת לך תשובות ועוד ברוב חוצפתה של הבחורה בשרות היא אומרת לי הטוקמן שלך ניגמר אמרתי לה מה זה קשור לזה שיש לי עוד חודשיים לשיחה המזוהה היא עונה רק מחר תקבלי תשובה כל השבת לא היה לי שרות של השיחה למרות ששילמתי 3 חודשים מראש תודה.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' נוי בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור, סלקום.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה